Integrarea unui magazin online in Profitshare se realizeaza dupa parcurgerea unor etape de informare si de implementari tehnice.
Pentru integrarea unui magazin online in Profitshare este necesara implementare corecta a codului de tracking, cod care transmite datele catre Profitshare referitoare la vanzarile pe care afiliatii Profitshare ti le aduc. Codul de tracking este de trei feluri:
- CPS complet, transmite datele despre produsele vandute in Profitshare. Cu ajutorul acestui cod de tracking, atat afiliatii, cat si advertiserii au acces la statistici complete despre vanzarile realizate, rapoarte pe top categorii si produse vandute. De asemenea, acest cod este obligatoriu pentru a putea seta comisioane pe categorii de produse sau pentru a transmite catre Profitshare sa nu se efectueze retargetarea in Widget a unui anumit produs sau categorie de produse deja achizitionata de catre client.
- CPS simplificat, transmite numai valoarea totala a vanzarilor catre Profitshare. Tipul acesta de cod este recomandat advertiserilor care vor o implementare minimala si fixa. Implementand acest cod, advertiserul nu are posibilitatea de a seta comisioane pe categorii de produse, iar afiliatii nu au acces la rapoarte despre vanzari in contul de advertiser, ceea ce poate ingreuna o relatie transparenta cu afiliatii si poate avea impact asupra numarului de vanzari. Daca folosesti acest tip de cod, atunci comisionarea produselor se face intotdeauna fara TVA si fara a lua in considerare costurile de livrare.
- CPL (lead-uri), cod folosit pentru advertiserii care recompenseaza afiliatii pentru completarea unui formular sau abonarea la un newsletter.
?Integrarea unui magazin online pe Profitshare – Click aici!
Integrarea unui magazin online in Profitshare presupune si alte implementari pe langa cele legate de codul de tracking. Printre acestea se numara:
Feed-ul de produse si afisarea in Widget-ul grafic. Integrarea unui magazin online prin API este recomandata advertiserilor care actualizeaza stocurile sau preturile de mai multe ori intr-o zi sau care au un numar de produse mai mare de 10.000. Incarcarea feed-ului de produse este necesara pentru ca produsele tale sa fie afisate in Widget-ul grafic de promovare din platforma Profitshare si pentru a le putea oferi feed-uri de produse afiliatilor.
Implementarea scriptului de remarketing. Aceasta tehnica se aplica extrem de simplu si functioneaza prin retargetarea vizitatorilor pe site-urile afiliatilor utilizand bannere si wedgetul grafic Profitshare. In acest mod, veniturile tale pot creste, la fel si comisioanele castigate de afiliati.
Procesarea automata a comisioanelor prin API. Pentru a economisi timp pretios, este recomandata procesarea automata a comenzilor, mai ales in cazul in care afiliatii genereaza un numar foarte mare de vanzari.
Integrare simplificată oferita de platformele de ecommerce pentru advertiseri. Tot mai multe platforme de ecommerce ofera integrari simplificate cu platforma Profitshare. Printre aceste platforme se numara si Gomag, ContentSpeed, Shopmania si While1. Modulele de integrare rapida te ajuta la generarea automata a tuturor feed-urilor si codurilor necesare, iar tu trebuie sa pui numai cheile de advertiser. Din ce in ce mai multe platforme ecommerce ofera module de integrare simplificata cu Profitshare.
?Integrarea unui magazin online pe Profitshare – Click aici!
Incarcarea unor campanii cu bannere generale, cu o perioada de valabilitate mare. Chiar daca acestea nu sunt principalele instrumente care genereaza conversii, ele pot fi extrem de utile in promovare. Si dupa activarea programului de afiliere, este recomandat sa incarci inca o campanie de bannere pentru a-ti asigura din nou prezenta in dashboard.
Validarea si activarea „Termenilor si Conditiilor”, incarcarea feed-ului de produse, maparea categoriilor de produse, sincronizarea exportului de produse, setarea comisioanelor pe categorii, daca este cazul si, la final, activarea programului de afiliere.
Prezenta celor mai noi advertiseri pe platforma este anuntata o data pe saptamana in newsletter-ul Profitshare si pe retele de socializare pentru ca afiliatii sa fie informati despre programul tau de afiliere si despre ofertele pe care le propui.