Recomandat!

Conditiile de inscriere ca advertiser Profitshare

Daca ti-a placut acest articol, nu uita sa il impartasesti cu prietenii tai:

Procesul de inscriere al unui advertiser in platforma Profitshare este unul relativ simplu. Trebuie doar sa accesezi link-ul urmator: https://profitshare.ro/advertiser-signup si sa aplici pentru un cont de advertiser. Va trebui sa completezi datele legate de nume, adresa de email, numar de telefon si URL-ul magazinului sau site-ului tau.

­čĆćInregistrare cont afiliat pe Profitshare – Click aici!

­čĆćInregistrare cont advertiser pe Profitshare – Click aici!

Care sunt conditiile de inscriere ca advertiser in Profitshare?

Pentru deschiderea unui cont de advertiser Profitshare si pentru configurarea datelor initiale in platforma, Profitshare va factura advertiserului o taxa de initiere, care include deschiderea contului, stabilirea aspectelor legate de comisionul pentru afiliati, crearea continutului de prezentare a programului de afiliere pentru propriul magazin, implementarea codurilor de tracking si informarea afiliatilor despre deschiderea programului de afiliere.

Dupa semnarea contractului Profitshare, advertiserul va plati o garantie. Aceasta garantie este considerata un angajament din partea advertiserului si se returneaza in totalitate la finalul colaborarii, in cazul in care nu au aparut incidente de plata pe parcursul colaborarii. In cazul firmelor straine, valoarea garantiei este putin mai mare. Valoarea initiala a garantiei se poate modifica pe parcurs in functie de eventuale intarzieri ale platilor din partea advertiserului sau in cazul in care valoarea facturilor lunare depaseste constant suma prestabilita. Garantia se poate achita prin transfer bancar.

Pentru a primi acces in platforma de marketing afiliat Profitshare, advertiserului i se aplica un comision egal cu 30% din valoarea comisioanelor si bonusurilor oferite afiliatilor. Acesta este comisionul standard impus de platforma pentru toti advertiserii, indiferent de valoarea vanzarilor generate, de numarul de afiliati cu care colaboreaza si de traficul obtinut cu ajutorul afiliatilor. Platforma stabileste un comision standard minim lunar pentru advertiseri si un comision minim pentru implementari speciale, precum comisionarea pe categorii de produse.

­čĆćInregistrare cont afiliat pe Profitshare – Click aici!

­čĆćInregistrare cont advertiser pe Profitshare – Click aici!

Care sunt drepturile unui advertiser Profitshare?

Advertiserii au posibilitatea de a impune restrictii suplimentare legate de mediile online in care le permit afiliatilor sa realizeze promovarea online, pe langa cele impuse deja de platforma. De asemenea, au dreptul de a verifica permanent modul in care afiliatul respecta conditiile de promovare online si pot solicita oricand considera necesar informatii cu privire la mediile online si la modalitatile de promovare folosite de catre acesta. Mai mult decat atat, are acces la diverse rapoarte si indicatori privind numarul de vizitatori si vizualizari ale webiste-ului, dar si provenienta acestora. Afiliatul are obligatia de a-i pune la dispozitie aceste informatii.

Advertiserii sunt cei care stabilesc modalitatile de calcul a comisioanelor, perioadele de comisionare, dar si propriile restrictii si conditionari legate de incasarea acestora de catre afiliati. Aceste aspecte sunt afisate si actualizate in permanenta in platforma.

Advertiserii isi pot stabili si modifica oricand politica de bonusare a afiliatilor. Toate conditiile si regulamentele vor fi publicate in platforma.

De asemenea, advertiserii decid si cu privire la conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca o conversie pentru a fi recompensata. Mai exact, o conversie pentru o comanda online va fi recompensata de catre advertiser doar daca acesta a incasat pretul produsului vandut si a expirat perioada de retur sau de refuz a produsului comandat de client.

Perioada maxima de timp in care se poate inregistra conversia sau perioada de recurenta, cum mai este ea numita, si care incepe de la momentul ultimei accesari de catre vizitator a instrumentului de promovare utilizat de catre afiliat, este stabilita tot de catre advertiser.

In calitate de advertiser Profitshare, vei avea atat indatoriri, cat si drepturi. Ai la indemana toate instrumentele de care ai nevoie pentru a-ti creste numarul de vanzari, insa tu esti cel care stabileste conditiile de functionare al procesului de marketing afiliat, in relatia ta directa cu afiliatul. Ai libertatea sa modifici prevederile in functie de strategia pe care doresti sa o implementezi pentru ca afacerea ta sa creasca.

­čĆćInregistrare cont afiliat pe Profitshare – Click aici!

­čĆćInregistrare cont advertiser pe Profitshare – Click aici!

Daca ti-a placut acest articol, nu uita sa il impartasesti cu prietenii tai:

Avem nevoie de ajutorul tau!

In cazul in care ai descoperit in acest articol erori, sau consideri ca ar trebui facute anumite completari si inlocuiri, nu ezita sa ne anunti! Parerea ta conteaza foarte mult pentru SaraMag.ro, deoarece ne ajuta sa imbunatatim mereu continutul si sa iti oferim mereu o informatie corecta. Astfel, vom reusi impreuna sa facem articolele mult mai utile si informative.

Mai jos gasesti un formular prin care poti lasa un comentariu si sa iti exprimi parerea!

Multumesc si asteptam parerea ta referitoare la acest articol!

Scrie aici comentariul tau

saramag-favicon

Blogul despre produse pentru copii SaraMag va propune o solutie optima de informare despre cele mai potrivite achizitii.

Am creat acest blog tocmai pentru a va prezenta toate detaliile importante referitoare la produsele de calitate.

Copyright ┬ę 2020 Saramag.roweb development by Adi AP
Saramag.ro