Intr-o lume in continua dezvoltare, care incearca sa tina pas cu tehnologia, in sectorul economic si-au facut aparitia centralele telefonice virtuale. Acestea vin in ajutorul sectoarelor de bussines si pot fi folosite atat pentru comunicatii interne, cat si externe. Centrala telefonica nu ocupa spatiu, ea nefiind existenta in format fizic, ci gazduita intr-un cloud.
Ce reprezinta o centrala telefonica virtuala?
O centrala telefonica virtuala reprezinta un tip de serviciu telefonic utilizat cu precadere de catre clientii bussines, ce permite efectuarea si primirea apelurilor telefonice, precum si a mesajelor text, prin intermediul unei conexiuni la internet. Uitati de folosirea metodelor clasice de comunicare. Centralale telefonice virtuale sunt o solutie eficienta, practica si flexibila, fiind nevoie doar de un calculator sau un smartphone cu acces la internet care sa suporte aplicatia destinata centralei telefonice virtuale.
Centrala telefonica virtuala utilizeaza un telefon virtual, inregistrat intr-un cloud. Utilizarea este extrem de usoara, fiind necesara doar o conexiune la internet.
Ideea unui astfel de sistem de telefonie virtuala este una revolutionara si ofera o multime de avantaje utilizatorilor.
Poti gasi pe eMag centrale telefonice la preturi avantajoase!
De ce sa folositi o centrala telefonica virtuala?
Atunci cand doriti sa eficientizati bunul mers al companiei, precum si nivelul de comunicare, atat intre angajati, cat si intre angajati si clienti, solutia ideala o reprezinta centrala telefonica virtuala. Cand pierdeti apeluri de la clienti, cand folositi mai multe numere pentru departamente, iar clientii nu stiu pe care sa il apeleze pentru a ajunge la operatorul dorit, cand nu aveti o statistica exacta a apelurilor efectuate, primite sau pierdute sau nu puteti inregistra apelurile, atunci cu siguranta este momentul sa renuntati la vechiul sistem de centrala telefonica si sa va intreptati catre una noua, moderna, simplu si usor de implementat si de folosit si care sa va ofere numeroase functionalitati pentru bunul mers al intregii afaceri.
Centralele telefonice virtuale sunt usor de implementat
Utilizarea centralelor telefonice virtuale reprezinta cea mai noua tehnologie adoptata de majoritatea firmelor in ultimii ani, in ceea ce priveste nivelul de comunicare in cadrul firmei. Avantajul major oferit de genul acesta de centrale, il reprezinta implementarea usoara, nefiind nevoie de echipamente sofisticate, fire si alte diverse accesorii.
Modul de accesare este extrem de simplu, centralele telefonice virtuale fiind de fapt niste aplicatii ce pot fi descarcate pe calculatoare, in cloud sau pe telefoanele mobile.
Pot fi folosite de la distanta
Un sistem de telefonie virtuala va oferi mult mai multa flexibilitate. Pot fi efectuate apeluri si trimise mesaje chiar si atunci cand sunteti in afara birourilor, iar nimeni nu va stii acest lucru. Prin intermediul unei conexiuni la internet, toti angajatii companiei, indiferent ca lucreaza din birou sau de acasa, vor putea tine legatura unii cu altii.
Poti gasi pe eMag centrale telefonice la preturi avantajoase!
Ofera functii integrate variate
Centralele telefonice virtuale oferă o multime de functii, ce uneori par a fi desprinse din filmele S.F.
Printre aceste functii integrate, regasim:
- crearea mesajelor text fara a necesita scrierea lor prin intermediul tastaturii;
- definirea unui mesaj de întampinare al clientilor intr-un mod profesionist;
- setarea unui mesaj diferit pentru clientii ce suna in afara orelor de lucru;
- posibilitatea alegerii numerelor personalizate;
- realizarea unor statistici si rapoarte privind situatia apelurilor primite, efectuate si pierdute sau numarul de clienti in asteptare;
- inregistrarea apelurilor primite si efectuate;
- personalizarea unui numar de contact singular prin intermediul caruia clientii vor putea alege departamentul dorit;
- primirea notificarilor prin intermediul unui e-mail privind toate apelurile pierdute;
- functii avansate pentru Call Center.
Imbunatateste colaborarea in firma
Sistemele telefonice virtuale permit tuturor angajatilor firmei sa colaboreze intr-un mod mult mai eficient. Pot fi contactati cu usurinta toti membrii deodata prin apel ori prin intermediul mesajelor text si pot fi partajate contacte alaturi de note importante.
Distribuirea numerelor de telefon, partajarea contactelor, partajarea e-mailurilor si adreselor de e-mail prin doar cateva clicuri, sutn doar cateva aspecte ce vor imbunatatii nivelul de colaborare intr-o firma prin intermediul unei centrale telefonice virtuale.
Ca si o comparatie, centralele telefonice traditionale permit contactarea membrilor firmei doar prin intermediul unor functii simple, precum redirectionarea apelurilor sau transferurile de apeluri.
Poti gasi pe eMag centrale telefonice la preturi avantajoase!
Dispune de costuri lunare predictibile
Centralele telefonice virtuale reduc costurile lunare aferente telefoanelor si abonamentelor pentru centralele telefonice clasice. In acest caz, costurile lunare pentru sistemul de telefonie virtuala constau intr-un abonament lunar, in functie de numarul de utilizatori.
In acelasi timp, nu mai sunt necesare nici costuri cu personal special angajat care sa se ocupe de instalarea si mentenanta centralei telefonice. Centrala virtuala isi va face singura actualizarile atunci cand sunt necesare.
Sunt ideale pentru comunicari interne si externe
Centralele telefonice virtuale pot fi utilizate atat pentru comunicarea interna, in cadrul companiei, cat si externa, in afara tarii. Sistemelor de telefonie virtuala nu sunt legate de o anumita locatie, oferind flexibilitate atunci cand doriti sa sunati in alta tara. De asemenea, tarifele internationale sunt mai mici in cazul sistemelor de telefonie virtuala, comparativ cu cele traditionale.